דשא סינטטי כמעט כל אחד רוצה להתהדר בכר דשא מטופח. אין ספק שנעים מאוד להכנס לבית דרך גינה מטופחת ויפה מאשר דרך גינה מוזנחת עם עשבים שוטים ועם דשא מצהיב. עם זאת, טיפוח גינה וטיפוח דשא מושלם הוא דבר אשר דורש לא מעט עבודה: הוא דורש כיסוח מתמיד, עקירה של עשבים שוטים והקפדה על השקייה.

חסרון משמעותי נוסף הוא כמובן כמויות המים שנשפכות על הדשא. אנחנו מקפידים לסגור את המים כאשר אנחנו מסתבנים במקלחת, מקפידים לחנך את ילדינו על חסכון במים, מקפידים לא להשאיר ברז דולףף להתקין חסכמים בכיורים ולאחר כל הפעולות האלו בכל זאת אנחנו מבזבזים כמות מים גדולה על השקיית הגינה.

ישנה דרך שיכולה לקחת את היתרונות של דשא מטופח ולהוציא מתוכה את החסרונות של גידול דשא. זאת אומרת, אתם יכולים להנות מדשא ירוק תמיד, כזה ששומר על צבעו הנהדר במשך כל ימות השנה, מבלי צורך להשקות אותו, מבלי צורך תמידי לכסח אותו מבלי צורך להוציא מתוכו עשבים שוטים ומזיקים שונים.

דשא סינטטי הוא דשא שבכלל לא צריך לתחזק אותו בשום צורה והוא נותן משמעות חדשה לביטוי 'ירוק כל השנה'. התחזוקה היחידה שדשא אשר עשוי מחומרים סינטטיים זקוק לו הוא נקיון מפעם לפעם: או על ידי השפרצת מים או על ידי גריפה של עלים מתוך הגינה וזאת על מנת לשמור עליו נקי מעלים ומלכלוכי הגינה.

השוואת מחירים לפני התקנה של דשא סינטטי

רגע לפני שאתם מתקינים דשא אשר עשוי מחומרים סינטטיים כדאי מאוד לבצע השוואת מחירים בין כמה חברות שונות שמייצרות, משווקות ומתקינות מדשאות סינטטיות. כך תוכלו לקנות את הדשא האיכותי ביותר ותוכלו במקביל להנות מהמחיר הזול ביותר והמשתלם ביותר, מבלי צורך להתפשר על האיכות או המראה.

במה תלוי מחיר ההתקנה של דשא סינטטי?

כאשר משווים מחירים בין כמה חברות יש לשים לב שכל חברה מקבלת תמונה מדוייקת של החצר שלכם: כמה היא גדולה וכמובן איזה איכות של מדשאה סינטטית אתם רוצים. ישנן מדשאות איכותיות יותר שנראות ומרגישות כמו דשא אמיתי וישנן מדשאות שניתן להבחין בנקל שהן מזוייפות ומלאכותיות.