דשא סינטטי, זה גינות פאר יבוא ושיווק דשא סינטטי איכותי
התאנה 15 כפר חיים
052-4832220
משרד:077-8840407
א-ה: 07:00 - 17:00
יום ו -09:00-13:00

בריכות נוי ומפלים

בריכות נוי ומפלים חשיבות רבה בזמן תכנון הבריכה והמפל למיקום והכיוון, אנו בגינות פאר נעשה עבורכם בריכת נוי מוצלחת לאורך שנים עם איכות המוצרים והמשאבות מים שיתנו לכם שקט נפשי במינימום של התעסקות וטיפול.
בריכות נוי ומפלים
לבריכות נוי ומפלים חשיבות גבוהה בזמן ההקמה כל שלב ושלב חייב להעשות בקפיקה רבה כי טעויות ישפיעו עם הזמו על איכות וטיב המים בבריכת הנוי שלכם חיסכון באיכות המשאבות והמערכות ישפיע מאוד על הדגים ואיכות המים.

בריכות נוי וטיפול
בריכות נוי חייבות להעשות נכון וחייבות טיפול תקופתי אנו בגינות פאר נעניק לכם את הטיפול הנחוץ לשמור על אורך חיים בריא של הדגים והצמחיה בבריכות הנוי שלכם נשמח לקחת חלק ולשתף אתכם בידע והנסיון שלנו.

בריכות נוי ודגי נוי לבריכות
בריכות נוי ודגי נוי לבריכות
בריכות נוי מעוצבות גינות פאר
בריכות נוי מעוצבות גינות פאר

img_divider

בריכות נוי ומפלים גינות פאר

גינות פאר גינון ופיתוח, יש שלנו שנים רבות של ניסיון בכל שלבי הגינון. עם גישה ממוקדת ללקוח שלנו עושה אותנו לחברת הגינון הטובה ביותר!
גינות פאר גינון ופיתוח, לא מתפשרים והולכים על הטוב ביותרבכל מוצרי הגינון, ההשקייה ומוצרי הגינה כגון: תאורת גינה, דשא סינטטי איכותי, בריכות נוי ומפלים, צמחייה איכותית, סלעי נוי ואבני חיפוי ועוד!
גינות פאר גינון ופיתוח, עם וותק וניסיון של 25 שנה נשמח שתהיו חלק מאיתנו, ומאלפי הלקוחות המרוצים שלנו סיירו באתר שלנו ונשמח לשמוע מכם ולהגשים גם את החלום שלכם!

היתרונות העיקריים בשירות של גינות פאר

גינות פאר עוטפת את כל הגן שלכם בבית אחד החל משלב התכנון של הגינה, שלבי הביצוע של הגינה, דשא סינטטי, צמחייה, חיפוי קרקע, דקים ופרגולות, תאורת גינה ייחודית, ואפילו ריהוט גינה תוך הקפדה על עיצוב ותאום מלא מול הלקוחות,
"הפאר הוא שלך והנועם הוא שלנו"
  התקנה דשא סינטטי איכותי
  עיצוב תכנון גינון ופיתוח
  דקים ופרגולות
  תכנון ובניה בריכות נוי 
  עיצוב ותכנון תאורת גינה

מעוניינים בשירות זה? תאמו פגישה
דילוג לתוכן