דשא סינטטי, זה גינות פאר יבוא ושיווק דשא סינטטי איכותי
התאנה 15 כפר חיים
052-4832220
משרד:077-8840407
א-ה: 07:00 - 17:00
יום ו -09:00-13:00

תכנון וביצוע דקים ופרגולות גינות פאר

פרגולות ודקים עיצוב ייחודי גינות פאר
פרגולות ודקים עיצוב ייחודי גינות פאר
דקים ופרגולות תכנון ועיצוב
דקים ופרגולות תכנון ועיצוב

דקים ופרגולות-גינות פאר

דקים ופרגולות הם חלק בלתי נפרד מיופי של הגינה והבית אנו בגינות פאר עם נסיון של 25 שנות עבודה בענף הגינון והפיתוח והידע העצום שלנו נוכל לעשות עבורכם את הפרגולה או הדק שרציתם באיכות הטובה ביותר.

שלבי תכנון וביצוע דק ופרגולה
אנו נגיע אליכם לפגישה ולתאום צפיות, ניתן לכם רעיונות וסגנון הכי מתאים לבניית הפרגולה והדק שלכם באיזה סוג עץ כדאי לעשות את העבודה והכי מתאים לתקציב, הצוות האיכותי והמיומן שלנו יגיע ויבצע את העבודה.

דק סינטטי או טבעי
תמיד צצה השאלה מה כדאי יותר דק סינטטי או טבעי, אנו מאוד אוהבים לעבוד בעץ טבעי למרות שגם דק סינטטי הוא חומר מאוד איכותי ומומלץ, עם פחות טיפול והתעסקות שטיפה במים והכל חדש.

img_divider

גינות פאר גינון ופיתוח, יש שלנו שנים רבות של ניסיון בכל שלבי הגינון והפיתוח, דקים ופרגולות ועוד. עם גישה ממוקדת ללקוח שלנו עושה אותנו לחברת הגינון הטובה ביותר!
גינות פאר גינון ופיתוח, לא מתפשרים והולכים על הטוב ביותרבכל מוצרי ההשקייה ומוצרי הגינה כגון תאורת גינה, דשא סינטטי איכותי, צמחייה, דקים פרגולות דק סינטטי, סלעי נוי ואבני חיפוי ועוד!
גינות פאר גינון ופיתוח, עם וותק וניסיון של 25 שנה נשמח שתהיו חלק מאיתנו, ומאלפי הלקוחות המרוצים שלנו סיירו באתר שלנו ונשמח לשמוע מכם ולהגשים גם את החלום שלכם!

היתרונות העיקריים בשירות של גינות פאר

גינות פאר עוטפת את כל הגן שלכם בבית אחד החל משלב התכנון של הגינה, שלבי הביצוע של הגינה, דשא סינטטי, צמחייה, חיפוי קרקע, דקים ופרגולות, תאורת גינה ייחודית, ואפילו ריהוט גינה תוך הקפדה על עיצוב ותאום מלא מול הלקוחות,
"הפאר הוא שלך והנועם הוא שלנו"
  התקנה דשא סינטטי איכותי
  עיצוב תכנון גינון ופיתוח
  דקים ופרגולות
  תכנון ובניה בריכות נוי 
  עיצוב ותכנון תאורת גינה

מעוניינים בשירות זה? תאמו פגישה
דילוג לתוכן