השוואת מחירי דשא סינטטי  יש לשים מספר דגשים לפני רכישה והם
בהשוות מחירים בבדיקה של יצרן הדשא ונותן האחריות  ישנם הרבה יבואנים כיום אשר מביאים דשא סינטטי בלי בקרה וללא כל נסיון בתחום , החשוב בכל העניין הוא שיש למי לפנות בזמן בעיה .

 

כמובן שכולנו רוצים דשא סינטטי זול וטוב אבל כמו בכל דבר בחיים זה לא אפשרי עקב איכות החומרים בדשא סינטטי ישנם מליוני סוגים שיכולים אולי להיות מאוד יפים אבל באיכות מאוד ירודה שאתה הלקוח לא יודע כיצד להבדיל בין טוב ללא .

לפני רכישה יש לעשות שיעורי השוואת מחירי דשא סינטטי בית קצרים והם מי יצרן של סיבי הדשא סינטטי והאם יש ליבואן אישורים על חוסר רעילות של סיבי הדשא כיום בעולם ישנה חברה אחת שהיא מהמובילות בייצור סיבי דשא סינטטי ושמה הוא TENCATE ישנם מפעלים בודדים שהם הזכיינים של חברה זו אשר מייצרים דשא סינטטי עם סיבים אלו בלבד ולא מחפשים חלופה זולה כגון דשאים סינים ירודים ופולטי ריחות לא נעימים ומי יודע ממה שהם מיוצרים , מדוע חשובה השוואת מחירי דשא סינטטי, בדשא סינטטי בעיניין זה כמובן  בדשא סינטטי ירוד המחיר יהיה זול מאוד שיתחיל ב 20 שקלים ויגיע  ל50 שקלים .

כאשר  נחפש דשא סינטטי איכותי באותה קטגוריה הוא יגיע ל70 שקלים ואפילו יותר עקב איכות החומרים ממנו הוא עשוי כיום בארץ אפשר לספור את החברות המביאות דשא סינטטי שהוא באמת איכותי כגון:

גינות פאר יבוא ושיווק דשא סינטטי איכותי -תוצרת ארצות הברית עם 10 שנות אחריות