דשא סינטטי לסוגיו דשא סינטטי זול אבל הכל בא על חשבון האיכות מה שאומר שגם אחוזי ה UV יורד שלא נדבר על איכות הדשא הסינטטי הסיני שנראה אולי יפה בהתחלה אבל עם רבות השנים נראה כלבד בלוי, כאשר נותנים אחריות על דשא סינטטי יש לשים דגש על מה נותנים את האחריות ולדרוש את כל האישורים הנדרשים לכך שהדשא אינו מכיל כל מיני חומרים שעלולים להיות מסוכנים.

דשא סינטטי אמריקאי איכותי אחוזי הuv עולה על 8% מה שאומר אורך החיים של הסיבים יוכלו לשרוד מעל 20 שנהי
כמו כן סיבי הדשא מיוצרים ע"י חברת הענק TENCATE הנחשבת לחברה המובילה העולם לייצור סיבי דשא סינטטי , כל סיבי הדשא עוברים את כל בדיקות המעבדה המחמירות ביותר כך שהסיב אינו מכיל צבעים רעילים , ואינו פולט ריחות חריפים של פלסתיק, כמו כן תחתית הדשא אינה מכילה פריימרים של צבע או זפת שעלול להיות מסוכן עם התחממות .
בדשא סינטטי איכותי ישנם מספר רב של מרכיבים המבדלים את הדשא לעומת הדשא הסיני הזול וכדאי לשים לב אליהם.
איכות הסיבים וצורתם (לשים דגש ולדרוש שיהיה לדשא את כל האישורים שאינו מכיל צבעי עופרת או חומרים רעילים),

גובה הסיבים : מספרים לכם שלא כדאי לקחת סיבים גבוהים למה, מפני שדשא סינטטי זול אינו יכול להכיל סיבי איכות מה שאומר שהסיבים בדשא הסינטטי הסיני לא יוכלו לשרוד בעומס לאורך זמן ולכן גם אורך האחריות שלו קצר לעומת דשא סינטטי אמריקאי שנותן על כל הסוגים 10 שנות אחריות גם על שחיקה וגם על דהייה משמש.

אז אולי נכון שהמחיר לא דומה אבל גם הדשא שונה לגמרי במראה לאורך שנים כדי וחשוב שגם ההתקנה תהיה באיכות גבוהה על מנת שהדשא יראה יותר אמיתי ולא יראו כל מיני חיבורים לא נעימים בעין .

גם מחירי התקנה דשא סינטטי נעים סביב מחירים של 50 ₪ עד 120 ₪ וזה תלוי באופי העבודה ואם קיים תוחם או יש להוסיף תוחם יהיה כרוך בתשלום נוסף.