דשא סינטטי למגרשי גולף צ'לנג'ר כבר בייצור, פיתוח ושכלול פתרונות דשא סינטטי למגרשי הגולף מאז 1983 מוצרים EnvyLawn גולף הם תוצאה של שנים של R & D.

הגדרות בחצר האחורית מתקני אימון רציני להשתמש בכל סוגי הדשא סינטטי לגולף כדי לשפר את המשחקים של גולף כדי להביא סיפוק מירבי  להשתמש בהם.

יישומים מסחריים יותר עבור דשא סינטטי למגרשי גולף הם מתעוררים, כגון מתחמי קונדומיניום & townhome, סוכנויות רכב, בתי מלון, מסעדות ומרכזי קניות. אנו מציעים מגוון רחב של מוצרי דשא לכל סוגי היישומים של דשא סינטטי לגולף. אנו ייצרים המובילים בעולם המוצרים גולף עתירי ביצועים ומיועדים אך ורק לגולף.

אין מילוי חול  במוצרים אלה . סיבי פוליפרופילן עמיד נועדו לייעל את  תגובת הכדור והביצועים .

דשא סינטטי  לגולף שלנו   ירוק טבעי, מה שהופך אותו למושלם עבור מתקני גולף  למגורים או מסחריים, הגולף, או עבור בתי הספר או באוניברסיטאות.מדשאות אלה  אלה מיועדים לשחקן רציני נבנים כדי לדמות את הביצועים ירוק אמיתי עם חלק קטן של תחזוקה. מוצרים שוליים EnvyLawn רוב חול מלא ולגוון בגבהים ערימה. בחר מתוך פוליפרופילן, או סיבי ניילון.

המדשאות  אינם דורשים מילוי  או , ניתן לכסות משטחים שלמים , נהדר ואינו דורש
תחזוקה מינימלית.
דשא מלאכותי  אלה הם מושלם עבור גולף ניתן ליישומים במקום  שבו חול מלא אפשרויות , מטר גב עם שטח מוגבל, או דבק ישירות למטה יישומים בטון.

EnvyLawn מוצרים לגולף יכול לספק. יש לנו הסוחרים ברחבי הארץ ובעולם שיכולים לספק סיבוב מלא מפתח ההתקנה של הדשא החדש שלך ידידותיים לסביבה.