דשא סינטטי ידידותי כלפי המשתמש – יש לכם בעל חיים כמו חתול או כלב, ואתם מעוניינים לרכוש דשא סינטטי. אל דאגה, בעלי חיים מסתדרים אתו טוב ואפילו מעולה. לפעמים נראה שהדשא הסינטטי נועד בשביל בעלי חיים. דשא סינטטי החל להתפתח בכל רחבי העולם מלפני 40 שנים ואפילו יותר. המקום הראשוני שהתחיל לפתח את הדשא הסינטטי הינו במוסדות חינוך וספורט בארצות הברית, ולאחר זמן מה הנושא של הדשא הסינטטי החל להתפשט אל מקומות כמו: צפון אמירה, המזרח הרחוק וצפון אמריקה. במהלך השנים הדשא הסינטטי עבר שינויים רבים באיכותו וביוקרתו. נוספו חידושים ושיפוצים רבים במוצר, מה שגרם לביקוש לא רב בקרב מוסדות ציבוריים אלא גם אל הבתים הפרטיים.

דשא סינטטי ידידותי כלפי המשתמש

לאחר כמה שנים של חידושים, אנשי המקצוע בתחום רצו לפנות אל הקהל הרחב – בבתים הפרטיים. בשל כך, גרמו לדשא הסינטטי להיות נעים למגע עבור הילדים שמבלים עליו את יומם ושעות הפנאי שלהם ובשביל בעלי חיים. לאור ההצלחה בנושא, דשא סינטטי מופת גם בבתי ספר ובגני ילדים. רבים מהאנשים רוכשים דשא סינטטי לפני שניסו דשא רגיל. לפני שנים סוגי הדשא הסינטטי שהגיע לארץ היה ללא איכות, ולא החזיק שנים (כפי שקורה היום), בייחוד למשפחות שהחזיקו בעלי חיים. בזכות הטכנולוגיה המתקדמת בשנים האחרונות, הדשא הסינטטי הפך לאיכותי מאוד ואפילו אך מותאם לבעלי חיים, ובכך הם לא יכולים להרוס אותו.
בעלי חיים עם הדשא הסינטטי

בעלי חיים נהנים מהדשא הסינטטי, בזכות היותו רך ונעים לריצה ולמשחק. מה שטוב לבעלי החיים הוא שהדשא הסינטטי לא מושך מזיקים וקרציות משום שהוא אנטי בקטריאלי. כל כלב או חתול ייהנה דריכת רגליו על הדשא הסינטטי כי הוא נותן תחושה רכה ומענגת, מה שלא יגרום לו לקושי בהליכה בעקבות עקצוצים וגרדת. להבדיל מדשא רגיל, הדשא הסינטטי לא מפריש ריח צמחים ואדמה ובכך לא יגרום לו רצון לחפור. במקרה והכלב או החתול, ינסה לחפור, הוא לא יצליח משום שהדשא עשוי מסיבים חזקים וצפופים. סיבה נוספת לרכוש אותו היא שהדשא הסינטטי לא גורם לכלב להתלכלך מבוץ.

הפאר הוא שלך הנועם הוא שלנו לפרטים נוספים 052-4832220