דשא סינטטי חשוב למשתמש
דשא סינטטי -המעבר הפסיכולוגי בחשיבה על דשא טבעי ובזבוז של מים בכמויות אדיריות ודורש גיזום שבועי דשא סינטטי הוא לא פשוט. לגבי המעשיות של הצעד, דשא סינטטי ולצפיפות הסיבים יש לשים דגש מאוד גם לאיכות הלבד אליו מוצמד המשטח הירוק, לחוזק ולגמישות ורכות הבסיס שלו מאחר והוא מחזיק את כל מבנה הסיבים. לבד איכותי עשוי שלוש שכבות חומר התומכות זו בזו, שכבת פוליפרופילן, רשת שעליה תפורים הסיבים סיבים עם שידרה ייחודית לגינות פאר יבוא ושיווק . כולם חומרים העשויים בטכנולוגיות ידידותיות לסביבה.

דשא סינטטי – דברים שחשוב לדעת
דשא סינטטי עמיד הוא יקר יותר מדשא סינטטי סיני זול קיימות חברות עם סוגי דשא סינטטי אכותי יותר נכון שלא זול כפי שהסיני , הוא זה שניראה צפוף יותר ובעל מספר גוונים רב יותר ובמראה טבעי יותרוכמובן גם יקר יותר . את המשטח ניתן לנקות בעזרת צינור מים או מפוח עלים, פשוט וקל. המשטח עמיד וניתן להניח עליו ריהוט גן בבטחה ואף משחקי גינה לילדים כגון מגלשות ונדנדות. מבחינת חיות מחמד זהו פתרון אידאלי מאחר ואין סיכוי שכלב או חתול ינסו לחפור בו ולרוב אף אם יעשו את צרכיהם לא יקרה כלום לדשא סינטטי איכותי לעומת דשא סינטטי סיני זול שעלול להצהיב מה שהופך אותו ללא יפה עם השנים ובלוי אך לא מזמין מבחינה זו,

דשא סינטטי – חשוב לדעת על התקנה.
יש לודא שההתקנה נעשת לפי ההנחיות ניתן לראות סרטי וידאו באינטרנט על שלבי התקנה של דשא סינטטי .
לאחר מספר שעות מרגע ההתקנה כדי לוודא שהדבק המיוחד התייבש ולשים דגש על תקיעת מסמרים בנדיבות ניתן כבר להשתמש בו, כך שכל התהליך עורך מספר שעות בלבד עד לקבלת גינה עם דשא סינטטי איכותי כדאי.
יש לבצע הברשה תקופתית תלוי באיכות הדשא ובגובה הסיבים .

מידע נוסף על דשא סינטטי
אין לחשוש מימים גשומים במידה ונעשתה ההתקנה כראוי לא צריכה להיות בעיה עם הניקוזים או אפילו משימוש של בריכת שחיה והוצאת המים בסוף הפעילות על המשטחים. הדשאים הזולים מגיעים אם חורי ניקוז שעלולים להיסתם עם הזמן ולעומת זאת הדשאים האיכותיים אין חורים ישנה מערכת ניקוזים על גביי בד גאוטכני המנקז את המים כל הזמן מכל הדשא הסינטטי ויחד עם השיפועים שתוכננו מראש, המים מוצאים להם מוצא ואינם מתנקזים לשלוליות מתחת למשטח או בהצפה מעליו. במיקרה של נזק לחלק מהמשטח הירוק, ניתן לחתוך את הנקודה הפגומה ולהדביק חדשה במקומה. למטרה זו אך ניתן ליצור קשר עם חברה ולהזמין תמיד ניתן לתקן דשא סינטטי כמובן אם יש לו אמא ואבא ותיקים בשוק..