דשא סינטטי של גינות פאר  המראה והתחושה של משטח טבעי. הדשא הסינטטי שלנו מותאם  לכל ענפי הספורט האהובים שלהם על הדשא המלאכותי בספורט שלנו, בלי לדאוג מאלרגיות או מכימיקלים כל הדשאים שברשותינו עברו בדיקות מעבדה מחמירות .
דשא סינטטי לגולף שלנו  נועד להעניק לך הלקוח סיפוק של   שנים ושל משחק. ליצרן מספר אחד של דשא סינטטי בתחום, כדורגל, גולף ונוף, במפעל  תעשיות צ'לנג' ר אנחנו עומדים על המוצרים שלנו! תיכון, קולג צוותי בספורט המקצועי להמשיך לרכוש הדשא סינטטי איכותי, לבייסבול סימוני מגרש על פי דרישת הלקוח , כדורגל וכדורגל דשא מלאכותי עם קווים קבועים וסימונים תפורים כבר בהליך הייצור.

צ 'לנג'ר משתמשת רק הסיבים הטובים ביותר  בעולם בדשא מלאכותי  שלה ומוצרים שנוצרו במיוחד עבור מדשאות

דשא מלאכותי. אנחנו לא עושים שימוש בייבוא של סיבי דשא סינטטי זול  מחו"ל; ועל ידי כך אנו שומרים על דרוג גבוהה של ייצור עם הציון הגבוה ביותר בסיבי הדשא המלאכותי מרחבי העולם. מוצרים לגולף השחקנים שלנו לתת תגובה אמיתית הכדור במשטח חלק נהיגה בפועל לשים פגישות. ספורט דשא מלאכותי לשים ירקות ו הגינון הם נועם מושלם עבור פרויקטים למגורים ולמסחר. הדשא שלנו מספיק בטוח מספיק למשפחה, קשה פוטבול, בייסבול שלך משחקי אימון כדורגל.

יצרן דשא מלאכותי, תעשיות 'לנג' ר, יכול לתכנן ולבצע השדה הבא שלך ספורט דשא מלאכותי. כדורגל, כדורגל, בייסבול, או בנוף, יש לנו את הדשא ספורט מלאכותית בשבילך! אתה צריך מחצלות גולף? אין בעיה, צ 'לנג' תעשיות מחצלות דשא מלאכותי תעשה את העבודה.

יש לי כלוב להניד אתה יכול ליצור מחצלת בייסבול כדי להתאים אותה?
מחצלות מחצלות בייסבול סופטבול תעשיות מ 'לנג' ר לתת לך איכותיים מחצלת העמדה מלאכותית בפועל המשחק שלך. אנו מייצרים מחצלות חבטות בייסבול כלוב עבור כלוב מסחרי או מגורים שלך. אנו עושים את מיטב מחצלות חבטות כדור בסיס כלוב כי אנו משתמשים רק הכבול ביותר בכיתה סינתטיים במוצרים שלנו. בין אם אתה מכה את הכדור בבית או שאתה צריך מחצלת עבור הכלוב החבטות, הכבול שלנו הוא הבחירה המושלמת.

ספורט מלאכותית על פני השטח על ידי תעשיות צ 'לנג' הוא המותג המוביל של מחצלות מחצלות בייסבול סופטבול בשוק. חוץ מזה בייסבול חבטות מחצלות סופטבול הכלוב, מייצרת fungo 'לנג' ר, ב-מעגלים הסיפון, התנדנדות, לוגו מותאם אישית ומחצלות העמדה. כאשר אתה הקניות בייסבול מחצלות דשא סינתטי להניד הכלוב לאימון שלך נראה לא יותר מאשר בייסבול DURAPlay ו סופטבול מחצלות להכות על ידי צ 'לנג'!

בייסבול DURAPlay סרט מחצלות מחצלות סופטבול הם חובה בכל בית ספר, או כלוב מתקן בפועל. אלה כבדה פוליפרופילן חובה דשא מלאכותי בייסבול מחצלות להניד הכלוב להניד מחצלות סופטבול הכלוב בנויים עם קווים קבועים צלחת הביתה הם דשא סינתטי מושלמת להכות למגורים או מסחר.

מלאכותי או סינתטי מחצלות דשא ומחצלות בייסבול סופטבול ידי תעשיות צ 'לנג' תמיד במלאי ומוכן הספינה. אם מכה, על הסיפון או מחצלות העמדה, להניד מחצלות בייסבול הכלוב, או להניד מחצלות סופטבול כלוב עבור צוותי הפעלות בפועל שלך, DURAPlay סרט מחצלות היא הבחירה בשבילך!

מה DURAPlay גולף מחצלות דשא סינתטי העשוי?
מחצלות גולף עבור שטחי מגורים ומסחר טי! גולף מחצלות דשא מלאכותי שלנו להתאמן גולף שנסע מחצלות טווח עשויות סיבי סינטטי הטוב ביותר בשוק. בעת רכישת אחד של גולף שלנו להכות מחצלות להתאמן סתתים שלך, תקבל דשא סינטטי איכותי הדומה המראה והתחושה של דשא אמיתי.

המחצלות שלנו עבור בחצרות או שטחים מסחריים להכות עשויים 100% ניילון או פוליפרופילן סיבי והם בנוי לאחרונה. מחצלות DURAPlay גולף עמידים מזג אוויר מיוצרים עם כרית מחוברת על הנדנדה וקליטה הלם במועדון. אם אתה קונה גולף בפועל מחצלות, מחצלות נהיגה גולף, גולף או מגורים להכות מחצלות, מחצלות DURAPlay גולף ידי תעשיות צ 'לנג' יש את הפתרון בשבילכם. כל אימון של גולף המחצלות שלנו מגיע מצויד טי גומי נבנה באמצעות סיבי הדשא מלאכותית מציאותית. מושלמת בחצר פנימית או חיצונית, מסחרי או מגורים סתתים להשתמש, מחצלות DURAPlay פרמיה הם התשובה.

נוסדה בשנת 1983, צ 'לנג' תעשיות כבר השלמת הבנייה של מחצלות בפועל, גולף שנסע מחצלות טווח גולף מגורים להכות מחצלות למעלה מ -20 שנה. עבור יישומים האחורית שאנו עושים הן ניילון ומחצלות פוליפרופילן. אלה מחצלות גולף מלאכותיים מיוצרים עם 5 / 8, 7 / 8, או 5 מ"מ גיבוי כרית השפעה הקליטה עבור המועדון. בפועל מגרד או להשתמש השטח החדש שלך כמו גשם קו טי או בשמש!

מחצלות גולף מאת לנג 'ר הם המקור שלך עבור מסחרי או מגורים גולף מחצלות כיתה בפועל, גולף וגולף נהיגה מחצלות מחצלות להכות. לחדד את הכישורים שלך סתתים טי אל הירוק, תוך ניצול DURAPlay מחצלות דשא מלאכותי בחצר האחורית שלך או בטווח נסיעה!

אתה אספקת דשא מלאכותי ומצרכים אחרים דשא סינתטי לבתי גולף?
ספקים גולף וכן בעלים נראה לא יותר מאשר תעשיות 'לנג' ר! אם אתה מחפש יצרני גולף דשא סינתטי מיניאטורי לך נחת באתר הנכון. יש לנו בדיוק מה שאתה צריך עבור אספקת גולף שלך. אנו הספק המוביל של דשא מלאכותי וזה עובד נהדר עבור מגורים, מסחר אחרים קורסים המכה המכה.

מיני גולף ספקים אחרים לא יציעו לך את איכות מוצרים סינתטיים תעשיות 'לנג' ר יהיה. הוסף כבול ואת הדשא שלנו מוצרים לקורס שלך ולראות את ההבדל. צ 'לנג' תעשיות כבר יצרנית גולף במשך 20 שנים. התחיל בשנת 1983, היינו ושכלול מיני גולף דשא סינתטי מאז אותו יום אחד. ספקים מיני גולף כבר מחפשים לנג תעשיות שנה אחרי שנה לקנות מוצרים עבור מיני גולף קורסים שלהם. יש לנו דשא מלאכותי לשים משטחים, גס, חול ומים.

גולף מיניאטורי יצרנים אחרים לא מציעים את מגוון ואיכות מספקת גולף ומוצרים לנג 'ר יכול לספק. ספקים ובעלי גולף בכל רחבי הגלובוס לבחור מוצרים דשא מלאכותי שלנו. צ 'לנג מוצרים נהדרים עבור קורסים המכה המכה שטחים מיני גולף מסחר ומגורים, לשים. תעשיות 'לנג' ר תמיד שמר על איכותו להתמקד בלהיות במקום הראשון בין ספקים גולף. צ 'לנג'ר של תמחור תחרותי איכותיים מתחרות לעשות לנו את המקור הטוב ביותר עבור אספקת מיני גולף מסחרי לשטח שלך. ספק הבחירה הברורה עבור מיני גולף הספק שלך הוא גינות פאר יבוא ושיווק דשא סינטטי .

ספקים גולף, בעלי כמובן המכה המכה ומפעילי ספינת תענוגות כל מבט אל לנג 'ר דשא סינטטי לצרכים שלהם. מוצרים דשא מלאכותי שלנו לא ניתן לנצח עבור בזירות מיני גולף מסחרי. אספקת מיני גולף, אתה יכול לסמוך על מנהיג בקרב יצרני גולף להיות המקור שלך עבור הספק כל מיני גולף הצרכים.

האם דשא סינטטי שלך לעמוד בפני שינויים עונתיים במזג האוויר?
דשא סינתטי תעשיות מ 'לנג' ר בנוי להחזיק מעמד במשך העונות המתחלפות. דשא סינתטי הספורט שלנו ודשא סינתטי הוא עמיד, מחזיק עד המאפיינים המקוריים באמצעות בקיץ חם וחורף קר. בגשם או בשמש, זה יהיה כבול לעבור את המרחק. הירוקים סינתטי שלנו לשים לחקות את המראה והתחושה של דשא אמיתי לספק לך את אזור בפועל הגולף הטוב ביותר באזור מגורים או מסחרי שלך.

המוצר שלנו הוא נהדר עבור כדורגל או כדורגל שלך בשדה בתיכון שלך, בקמפוס המכללה, האצטדיון או מקצועי. אנחנו גם יצרנית מובילה של מחצלות בייסבול, גולף מחצלות דשא מלאכותי בנוף. EnvyLawn ידי תעשיות צ 'לנג' הוא  שם קו המוצרים עבור דשא סינתטי גולף ויישומים הנוף. שטחי דשא סינתטי EnvyLawn הפרמיה היא מושלמת הן למגורים ולמסחר. הירוקים EnvyLawn סינתטי לשים ואת הנוף מוצרי ספורט דשא סינתטי הם מהונדסים לביצוע מציאותי ביותר ללבוש היכולת.

אם אתה צריך כבול על הדשא בחצר האחורית שלך, ירוק גולף, מגרש המשחקים, או בתחום הספורט, לרבות כדורגל כדורגל, או אפילו בייסבול מחצלות החברה שלנו יש את המוצר בשבילכם. אנחנו עושים את זה קל לך לקבל את התאמה מושלמת מהיצרן הטוב ביותר של מוצרי דשא סינתטי. צ 'לנג' כבר יצרנית מרכזי דשא סינתטי ספורט מעל 20 שנה. מוצרי הדשא הסינתטי שלנו, DURAPlay ונגן צ 'ויס הן בעלות מבנה במיוחד עבור כדורגל, פוטבול, בייסבול, ועל תחום הספורט שימושים אחרים.

אנו מוצרים של יצרן דשא סינתטי לשימוש גם בחוץ וגם בפנים. אתה יכול אפילו לבנות על השטח שלך גולף הביתה בפועל בעת שימוש סינתטי שלנו לשים דשא ירוקים ודשא. אלה ומוצרים דשא סינתטי דשא סינתטי יהיה התנופה אחרי התנופה האחרונה! אם אתה מקבל דשא סינתטי עבור ספורט כדורגל, כדורגל או בייסבול או שדות ירוקים לשים סינתטי עבור בפועל הגולף שלך, אנחנו ליצרן הטוב ביותר עבור בזירה הספורט שלך. תן לנו לספק לך אחד של ירקות סינטטיים שלנו לשים כך שאתה יכול להיות את קנאתם של השכונה!