גינה יפה ומטריפה מקררים את הקיץ בגינה: עם גינה יפה ומטריפהאיך תופסים שתי ציפורים במעוף אחד? חושבים על שילוב של מכשיר אחד שגלומות בו שתי תועלות. רוצים דוגמא? בבקשה: מאוורר תקרה עם תאורה. מכשיר כזה מאפשר להאריך את משך השהייה בחוץ גם בימים חמים בכלל וגם בערבי אותם ימים בפרט. מאוורר כזה הוא גם יעיל וגם חסכוני יותר. מאוורר כזה מתאים גם לחצרות בתים פרטיים וגם לגני אירועים. הוא מתאים למקום ולזמן שבהם אין אפשרות או אין הכרח להשתמש במיזוג ודי במאוורר כדי לצנן את האוויר. מאוורר תקרה עם תאורה משדרג, מעשיר ומייפה גינות נוי, פינות ישיבה, דשא ומתחמים שונים הנמצאים תחת כיפת השמים או במתחם מקורה.

גם בחוץ: קיץ קריר ומואר בכל שעה בימים החמים

מאוורר תקרה עם תאורה מאפשר ליצור מתחם קריר ומואר בכל שעה בכלל ובשעות החשכה בפרט, ובכך לאפשר לנצל את המקום באופן מיטבי לכל מטרה שהיא. יש ימים וערבים בשנה, לרבות ואולי בעיקר בקיץ, שבהם אין הצדקה להפעיל את מיזוג האוויר. כאשר יושבים בגינה, ממילא אין גם אפשרות להסתייע במזגן, אבל היות שהתועלת הרבה שניתן להפיק מהמאוורר המואר היא מספיקה בהחלט- הופכת הרכישה שלו לקנייה כדאית, משתלמת ומועילה מכל הבחינות. אם אתם מרבים לשהות ובעיקר לארח חברים בגינת הבית, אתם ודאי עשויים להיזקק למאוורר מואר שיהפוך את הישיבה למהנה עבורכם ועבור האורחים שבאים לבקר אתכם.

אין רוח? יש מאוורר – אין שמש? יש תאורה

מוצר כמו מאוורר שמגיע עם תאורה מובנית, יכול לספק לרוכשים לא מעט פתרונות. יש לכם גינה ואתם אוהבים לשבת בה אך ימי הקיץ החמים מפריעים במעלות שיחד איתם הם מביאים? פתרון נפלא לצינון האווירה הוא התקנת מאוורר תקרה גם בגינה. (לכך כמובן יש צורך בתקרה או פרגולה לשם ההתקנה). אתם אוהבים לארח בערבים, אך השמש שוקעת מוקדם בימות החורף הנעימים? פתרון נפלא לתאורה גם בגינה הוא מאוורר תקרה שמגיע כבר עם תאורה. אז זוכים גם באווירה נעימה ומוארת וגם במזג אוויר מתאים כמעט תמיד.

גינה יפה ומטריפה

כיום מאווררי תקרה יכולים להגיע בשלל עיצובים וצבעים, כך שניתן להתאים לגינה היפה שלנו מוצר בעל עיצוב משלים, גם כשהוא רק תלוי למעלה. התקנת מאוורר בגינה יכול לספק שלל פתרונות כפי שהרחבנו עליהם מעלה וגם יכול ליצור עיצוב ולהוסיף יופי לגינה המטופחת והיפה. על מנת להתקין מאוורר תקרה בגינה יש כאמור צורך מקדים בהימצאות תקרה כלשהי שעליה נתקין את המכשיר, ולרוב הפתרון הטוב והזמין ביותר לרוב יהיה פרגולה שלא חייבת להיות גדולה. דמיינו לעצמכם, פרגולה בגווני עץ מרהיבים, דשא ירוק ומרשים, אדניות פרחים צבעוניים ומלמעלה מצנן ומאיר את האווירה מאוורר תקרה מעוצב עם תאורה מיוחדת במינה.