דשא סינטטי טוב יותר מדשא טבעי

דשא מלאכותי הוא טוב כמו דשא טבעי. בהיבטים רבים, זה יכול אפילו להיות טוב יותר. תחליף סינתטי בסופו של דבר משדרג את הדשא כדי להציג מרהיב. היתרונות כי מדשאות מלאכותי להביא מהפכה איך אנשים עושים הגינון.

אין יותר לכסח

זרוק את מכסחות. הדשא הזה לא צריך לכסח. לבלות במקום אחר מאשר עבודה על זמירה הדשא שלך. אנשים עסוקים בוודאי מעריכים את הזמן הנוסף שנצבר. גופים עייפים מעדיפים להירגע מאשר לקצץ את החצר.

לא עוד השקיה

הדשא מזויף לא צריך אספקה ​​קבועה של מים כדי לשמור על זה ירוק. זה פשוט צריך שטיפה מדי פעם פעם עפר צבר על משטח הדשא. לתרום בשימור מים לחסוך כסף.

אין עוד טלאים בוציים

בוץ הוא מטרד כי הדשא הסינתטי אין. אין צורך לראות כתמי חום על הדשא הירוק שלך. לא עוד לנקות את ההדפסים המטונפים על הרצפה.

לא עוד דשנים או חומרי הדברה

מדשאות מזויפות יהיו ירוקות בצורה בריאה ללא שימוש בדשנים. מזיקים לא יטרידו את הדשא שלך. סיוע לסביבה על ידי הימנעות חומרי הדברה. לחסוך כסף לקנות אותם.

לא עוד עשבים שוטים

עשבים שוטים הם מזיקים בוטניים שלא יגרמו נזק למדשאות המלאכותיות שלכם. אמצעים נוספים ניתן גם כדי להפחית, אם לא לחסל, את האפשרות של צמיחה של עשבים שוטים. שיטה אחת היא לרפד קרום geotextile מתחת למדשאה.

אידיאלי עבור חיות מחמד

חיות מחמד יאהבו את המשטח הסינתטי. המדשאה הנאמנה תסבול מבלאי כלבים. הבעלים היו גם אוהבים את הקלות בניקוי אחרי הבלגן כי חיות מחמד להשאיר מאחור. מים ודטרגנט עדין צריכים להסיר כל ריח או כתם.

ילד בטוח

היעדר דשנים, חומרי הדברה, רוצחים עשבים וכימיקלים אחרים עושים את זה בטוח לחלוטין לילדים. הם חופשיים לשחק על פני השטח דשא ללא חשש של נזק.

קשה ללבוש מתמשכת

לאחר ההתקנה דשא מלאכותי נעשה, זה יישאר שלם במשך שנים רבות. הסיבים המשמשים לייצב UV. זה שומר על צבע מ דוהה אפילו תחת השמש קיצוניים. הוא בנוי גם כדי לסבול הידרדרות פיזית.

נראה נהדר בכל עונות השנה

המדשאה המלאכותית תתמיד בכל תנאי מזג אוויר. העונות ישתנו לאורך כל השנה, אבל הדשא עדיין יהיה ירוק באופן עקבי.

נעים לעין

דשא סינתטי הוא בעל מבנה דומה הדשא הטבעי. זה הופך בקלות כל רקע לנוף יפה. זה ללא מאמץ יוצר נוף תוסס. כל אלה נעשים עם תחזוקה קטנה מאוד.